2010-08-16

Ellys rum

Så, jag har mjukstartat lite på jobbet efter semestern. Jobbade i förra veckan och nu är jag ledig igen. Elly skolas in på nytt dagis och jag hoppas att hinna tapetsera hennes rum under de timmarna hon är borta. Idag har jag hunnit börja och riva tapet, så en vägg är nu redo att tapetseras. Jag har velat fram och tillbaka på vilken tapet jag ska välja till barnrummet. Mina olika förslag har varit:





  • Midbecs kollektion Belle Rose. Älskar de starka färgerna.

Slutligen blev det dock fyra olika tapeter ur Boråstapeters kollektion Bohemé, en småprickig tapet i en mjuk färgskala. Jag ska sätta en färg på vardera vägg. Bilder på resultatet kommer så fort jag är klar.



1 kommentar:

  1. Å vad roligt det ska bli att få se huset och Ellys nya rum! Längtar!

    SvaraRadera