Idag var det 19 grader i Göteborg på eftermiddagen. Jag och en vän tog en långpromenad med picknick. Superhärligt! Våren och värmen gör att jag genast vill få ordning på balkongen så i helgen städade vi upp skräpet och slängde ut våra gamla utemöbler från IKEA som både varit obekväma och alldeles för stora för vår balkong. Så nu är jag på möbeljakt. Tills jag hittat vad jag vill ha letar jag inspirerande bilder på nätet. Här nedan är några: 


Foton; www.livingetc.com