Visar inlägg med etikett Utomhus. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Utomhus. Visa alla inlägg

2009-04-14

I väntan på balkongmys.

Idag var det 19 grader i Göteborg på eftermiddagen. Jag och en vän tog en långpromenad med picknick. Superhärligt! Våren och värmen gör att jag genast vill få ordning på balkongen så i helgen städade vi upp skräpet och slängde ut våra gamla utemöbler från IKEA som både varit obekväma och alldeles för stora för vår balkong. Så nu är jag på möbeljakt. Tills jag hittat vad jag vill ha letar jag inspirerande bilder på nätet. Här nedan är några:

Foton; www.livingetc.com

2009-04-02

Säkra vårtecken!

Idag har solen strålat i Stockholm och Göteborg (jag har hunnit med båda städerna) och jag kan konstatera att våren anlänt.

  1. Jag har ätit kladdkaka och druckit kaffe ute på gården medan barnen suttit i gräset utan att bli blöta om baken (tack kära granne för den goda kakan).
  2. Jag har bytt till vårskor
  3. Jag har varit i lekparken
  4. Jag vill byta gardiner i hela lägenheten.
  5. Jag är galen i pastell!

Varma vårhälsningar till alla er därute!