2010-08-06

Det blå radhuset!



Det har minst sagt varit lugnt här på bloggen ett bra tag nu. Jag har länge känt att inspirationen för att skriva inte funnits där, samt att tiden inte tycks ha räckt till. Men intresset finns ju där och bloggandet är ju ett perfekt sätt att få ned sina tankar och ideér på. Så jag funderar på att dra igång bloggandet igen. Det återstår att se hur flitig bloggare jag blir, men jag ska ge det ett försök till.

Det har hänt mycket sen sist. Den största och kanske viktigaste förändringen är att vi flyttat. 68 kvadrat lägenhet har blivit 105 kvadrat radhus (bloggen behåller det gamla namnet). Jag älskar det och det känns 100 procent rätt att testa på radhuslivet (jag är uppvuxen i radhus och har under hela min barndom sagt att jag inte vill bo i radhus, varför vet jag egentligen inte, men antar att det är någon form av jag-vill-inte-göra-som-mina-föräldrar-fas). Då vi bara bott här drygt en månad finns det mycket att fixa med. I går avslutade jag tapetseringen av sovrummet och näst på att göra listan är min lilla hobbyhörna. Så, jag ska göra mitt bästa för att dela med mig av projekt radhus och alla mina andra tankar. Nu kör vi!

Tapeten jag har satt i sovrummet. Den heter Kina slott och kommer från Sandbergs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar