2009-01-25

Åhléns designtävling.

Åhléns designtävling 2008 har resulterat i tre härliga mönster som nu finns att köpa på varuhuset. In the fig tree, Hildasia och Fantastica (varav den sistnämnda är min favorit) heter mönstren och är skapade av tre olika formgivare. Jag har funderingar på om Fantastica kanske ska få bli sovrumsgardiner hemma hos mig, men jag har inte riktigt bestämt mig än. Efter att ha bytt gardiner tre gånger under det gågna året känner jag att jag vill vara riktigt säker på min sak innan jag slår till. Normalt brukar jag veta hur jag vill ha det, men sovrummet har varit en riktigt svår nöt att knäcka. Jag börjar förstå hur dom med beslutsångest känner sig.
Fantastica designat av Kicki Edgren Nyborg.

In the fig tree designat av Birger Lipinski

Hildasia designat av Boel Jansson.

Bilderna kommer från www.ahlens.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar