2008-12-08

HM goes inredning.

Häromdagen då jag kollade posten hade jag fått en postorderkatalog med HM´s satsning på inredning. Ivrig som jag är hade jag inte tid att ta av mig ytterkläderna innan jag kastade mig över den. Jag trodde jag skulle få se något nytt och roligt men jag måste erkänna att jag blev ganska besviken. Kollektionen bestod utav textilier i olika former; kuddar, sängkläder, handdukar, dukar etc. Allt i en dov och neutral färgskala (undantaget heter Liselott Watkins och kanske det enda som jag fastnade lite extra för) och med en enkel design. Så, jag tror inte det blir någon beställning för min del. Men för dom som fastnade för något så får man vänta tills mars innan det lanseras. Trots mitt svala intresse hoppas jag givetvis på en fortsättning och en uttökning av sortimentet, man vet aldrig vad HM kan åstadkomma.

Några av Liselott Watkins mönster. Foto: www.elleinterior.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar